Beskrivelse
Vil du have et abonnement på at din shop “bare spiller”!?
1. Såvidt muligt optimerer vi din hosting – typisk ligger den hos os.
Site der fungerer godt – hastighed, stabilitet osv.
– Optimering af servercache, gode svartider osv.
– Stabilitet, udviklingsmiljø, daglig backup osv. – vi sørger for setuppet omkring dette.
2. Løbende IT support
– Jeg fikser typisk kritiske problemer hurtigt og uden videre
– Direkte kommunikation til kollegaer, partnere osv. Der kan tage fat på mig og ikke behøver gå gennem dig. (Aka. en “IT-kollega”)
3. Forståelse af dine løsninger
– Jeg har sat mig ind i webshop, IEX og nu også Unikonta.
4. Jeg er 100% på din side!
– Selvom det kan virke som en lille fjollet ting at sige. Rådgivning, anbefalinger, udfordring af dine Google Ads partnere, gennemgang af dine salgsdata når det går nedad osv.
– Kompetent rådgivning: Jeg er tidligere partner i et 150 pers. digitalt hus med direkte kunder som Interflora, Sportmaster, SofaCompany mfl.
5. Et team af 5 udviklere med samlet ca. 40 års WooCommerce erfaring
– Med andre ord, vi løser ting intelligent og fordeler opgaver på den der er stærkest til det.
6. Sikkerhed
– Sikkerhedsindstillinger
– Vi følger løbende med i rapporter omkring sikkerhed i WordPress. Vi opdaterer, hvis der er behov for sikkerhed.
7. Opdateringer
– Opdateringer af plugin, temaer osv.
Du betaler for et “serviceniveau”, hvor vi sørger for at shoppen kører – og vi hjælper for jer når der er noget der driller i shoppen. – Uanset om det er rabatkuponer eller data til en Google eller DNS’en der skal fikses…
Hvad får du ikke:
Vi fikser ikke din printer og andre løsninger der ligger udenfor WooCommerce.
– Men vi giver separat hjælp, hvis du mangler kompetent sparring på andre opgaver.
Udvikling af ny funktionalitet. Vi bygger ikke nye løsninger indenfor aftalen – vi installerer et plugin og fikser hurtigere ting, men vi bygger ikke nye løsninger inden for rammerne af serviceaftalen.